góra
dół

Go down

Regulamin Empty Regulamin

Pisanie by San Francisco Sro Mar 18 2020, 18:42


Regulamin

- Ogólne -





1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem wszystkich zasad panujących na forum.

2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

3. Forum może zawierać treści nieodpowiednie dla osób poniżej lat 18, zakładając konto na naszym portalu, użytkownik akceptuje umieszczanie takowych treści.

4. Kłótnie należy rozwiązywać prywatnie, przez wiadomości w skrzynce bądź inne komunikatory. Chatbox nie jest od tego, by prowadzić konflikty.

5. Zakaz kopiowania czegokolwiek co znajduje się na tym forum.

6. Wszystkie pytania, prośby i propozycje należy składać w stosownym do tego dziale.

7. Administracja ma ostateczny głos w każdej sprawie.

8. Administracja ma prawo do zmiany regulaminu, a także ma obowiązek poinformować o zmianach graczy.

9. Administracja ma prawo ukarać użytkownika adekwatnie do oceny jego występku.




- Postacie -





1. Nick to imię i nazwisko postaci. Nie powinien on zawierać liczb, znaków ani obraźliwych treści. Konta nazwane, na przykład Mruczek152, PaUlInKa<3 i tym podobne, zostaną usunięte w przeciągu miesiąca od założenia.

2. Każde konto to jedna postać.

3. Gracz ma prawo do posiadania pięciu multikont. W przypadku szóstej postaci i każdej kolejnej wymagana jest zgoda administracji. W tym celu należy napisać do jednego z administratorów z linkami do posiadanych kont i krótkim uzasadnieniem, dlaczego chce się stworzyć kolejną postać.

4. Każde konto, które nie założy karty postaci do dwóch tygodni od zarejestrowania się - z automatu zostaje usunięte. Każdy użytkownik ma jednak prawo poinformować administrację o przedłużeniu się prac nad kartą postaci, wówczas władze forum zwiększają czas na jej stworzenie, nie będzie to trwać jednak w nieskończoność.

5. Proces sprawdzania karty postaci trwa następująco: od momentu wstawienia posta informującego o zakończeniu pracy nad kartą postaci (tzw. podbicie KP), administracja ma 72h na to, by sprawdzić kartę postaci, co jest rozumiane przez wstawienie posta z akceptacją bądź wskazaniem błędów.

6. Karty postaci wstawiamy w dziale "Budowa".

7. Administracja będzie starała się sprawdzić KP w jak najkrótszym czasie.

8. Zabronione jest tworzenie postaci bogów, wampirów, wilkołaków, hydr czy innych wymysłów. Jedyną grywalną kastą na forum są ludzie.

9. Stosujemy realne twarze, zatem prosimy o zapożyczanie wizerunków od aktorów/znanych osób/realnych person. Na arty nie zezwalamy.

10. Obowiązkowe rozmiary awatara to 200 pikseli szerokości i 320 wysokości.

11. Uprasza się o uzupełnienie pól profilu tuż po zrobieniu Karty Postaci.

12. Stworzenie postaci na forum jest jednocześnie zgodą na dowolne użycie jej w celach fabularnych.

13. Pamiętajmy o tym, że postacie nie posiadają wiedzy użytkownika o wydarzeniach fabularnych, toteż prosimy o zachowanie realizmu (w tym utrzymywania pozorów zaskoczenia). Metagaming usera będzie karany.

14. Mistrzowie Gry mają upoważnienia do wtrącenia się w każdy wątek - bez znaczenia jakiego jest rodzaju, razem z rejestracją na forum akceptuje się również wszechobecność Mistrza Gry. Mają oni wszystkie możliwe uprawnienia fabularne.

15. Zabronione tworzenie jest postaci znanych - od historycznych po gwiazdy filmowe i tak dalej.

16. Nazwiska powielać mogą się wyłącznie w obrębie rodziny.

17. Można posiadać tylko jedną postać w danym gangu. Każde kolejne multikonto musi być w innej organizacji, bądź nie być w gangu wcale.

18. W przypadku powiązań rodzinnych z postaciami NPC posiadającymi karty postaci, jest konieczna rezerwacja.

19. W przypadku powiązań rodzinnych z postaciami NPC bez kart postaci jest konieczna zgoda administracji na założenie takiej postaci.

20. Dozwolona jest na forum jednorazowa zmiana wizerunku postaci.




- Posty -





1. Na forum obowiązuje język polski, a więc należy pamiętać o zasadach interpunkcji oraz ortografii. W razie problemów, należy pisać posty w Wordzie albo przeglądarce która podkreśla błędy na czerwono, np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome.

2. Nie ma wymagań co do ilości słów w postach, jednak uprasza się o niewysyłanie postów które mają po dwa, trzy słowa. Rozpisanie się wcale nie jest trudne, możecie opisać myśli oraz czyny postaci, oraz to co widzi, słyszy czy czuje. Administracja pragnie zaznaczyć, że notoryczne pisanie postów poniżej 200 słów, będzie brane pod uwagę podczas prośby o kolejne multikonto.

3. Przekleństwa w postach są dozwolone.

4. Można opisywać stosunki seksualne, treści sadystyczne czy wręcz podchodzące pod patologię obyczajową. Na początku takowych wydarzeń wymagane jest napisanie u góry posta "+18" lub ukryć go w "hide".

5. Nie zezwala się w postach na używanie innego koloru czcionki, niż domyślny.

6. Lokacje można przejąć po wyraźnym zakończeniu gry innych osób w tym miejscu bądź po 2 tygodniach od ostatniego posta (wyjątkiem są osoby zgłoszone w nieobecnościach).

7. Jeśli masz potrzebę stworzenia nowej lokacji, złóż zamówienie w odpowiednim miejscu. Nie zezwala się na samodzielne zakładanie lokacji (wyjątkiem są mieszkania oraz dział pozostałe rozgrywki).



- Dezaktywacja -





1. Post należy napisać minimum raz na 10 dni, po akceptacji KP/aktywacji user ma 3 dni na napisanie posta fabularnego.

2. Po 10 dniach postać jest uznana za nieaktywną, można więc przejąć jej wygląd.

3. Aktywacja postaci możliwa jest po zarezerwowaniu wyglądu, napisaniu posta fabularnego i złożeniu odpowiedniej prośby w zamówieniach.

4. Zabrania się celowego dezaktywowania postaci (poprzez specjalny kod bądź niepisanie postów) w celu zmiany wizerunku. Jeśli pierwotny wizerunek jest wolny, użytkownik ma obowiązek do niego wrócić.

5. Nieobecności należy zgłaszać w odpowiednim temacie. Pomiędzy jedną a drugą obecnością musi upłynąć minimum 2 tygodnie bądź też muszą zostać napisane minimum 5 postów fabularnych.

6. Wyjątkowe sytuacje rozpatruje administracja poprzez PW.



San Francisco

San Francisco


Powrót do góry Go down

Powrót do góry


Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach